Igyekszünk mindent megtenni, hogy mindenki minél gyorsabban megkapja azt amit rendelt, hiánytalanul és hibátlanul. Azonban mi is emberek vagyunk, hibázunk…
Panaszodat jelezheted felénk emailben a [email protected] címen, telefonon a +36 30 663 1413 számon keddtől péntekig 9:00-17:00 között, levélben a 8699 Somogyvámos Fő u 38. címen.
Ha a csomagodból hiányzott valami, kérünk jelezd emailben a [email protected] címen vagy valamelyik másik elérhetőségünkön.
Ha sérült terméket kaptál kérünk jelezd emailben a [email protected] címen vagy valamelyik másik elérhetőségünkön, egy-két fotót mellékelve, hogy láthassuk a sérülést.
Ha bármi más panaszod van, akkor azt is jelezd kérlek emailben a [email protected] címen vagy valamelyik másik elérhetőségünkön.
Minden panaszra kiemelt figyelmet fordítunk és próbáljuk gyorsan megoldani. A panaszod kezelése során bármikor bevonhatod a békéltető testületek egyikét, akivel mi kötelesek vagyunk együttműködni.
A panasz kezelése során kérhetünk tőled további információkat. Amennyiben ezekre 20 napon belül nem válaszolsz, akkor ezt úgy tekintjük, hogy a részedről a panasz már nem él és azt lezárjuk.